[Albertinum-nieuws] Onjuiste berichtgeving

nieuws op albertinumgenootschap.nl nieuws op albertinumgenootschap.nl
Di Sep 24 19:52:36 CEST 2019

L.S.

Momenteel worden door een technische vergissing e-mailberichten over
afmelding, die aan ons gericht worden, per abuis aan alle adressen in
ons bestand verzonden. Dit probleem doet zich al even voor en dat is
natuurlijk niet de bedoeling.
Wij bieden u hiervoor onze excuses aan. U wordt verzocht om, indien u
dergelijke berichten ontvangt, hierop niet te reageren en deze te
verwijderen.

Ook ontvangen wij verzoeken tot afmelding voor/uitschrijving uit ons
adressenbestand, die bij telefonische navraag blijkbaar niet zijn
gedaan. Mocht u recentelijk wel een verzoek hiertoe hebben ingediend,
dan verzoek ik u vriendelijk mij nogmaals hiervan in kennis te stellen
op mijn prive-emailadres: a.fisscher op xs4all.nl

Wij proberen zo snel mogelijk oplossingen te vinden voor deze problemen.

Met nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Namens het Albertinumgenootschap
Fons Fisscher.